Sebuah Diari Ku: Penuhkah Ilmu Di Dada????



   11:08pm 25apr11, sedang kekusutan lagi memikirkan masa depan yang entah kemana agaknya hala tujunya.... huhu makan pun tak lagi...erm tengok-tengok bloggers lain punya entri ramai yang express their feeling kadang-kadang, terasa nak buat jugak lah...tu yang jadi macam ni....hehe
  Kadang-kadang bosan dengan hidup ni, kadang-kadang teruja, kadang rasa macma nak kembali pada zaman kanak-kanak....haish entah apa yang difikirkan pun aku tak tahu...hala tuju tak nampak lagi...umur dah meningkat...harta pun tak nampak...mulanya nak ber'blog' pun ingat nak buat side income tapi nampak nya bukan senang...adeh...at last rasa minat plak timbul nak buat macam-macam entri..cuma idea tu banyak sampai keliru+ tak tahu yang mane nak buat...melihat kan bloggers yang boleh tahan followers nye cam BenAshaari...fuhh wow apa taktik dan strategi nya yerk,(salute tuk beliau!!!)....dan malam ni jugaklah akhirnya aku terasa disapa oleh orang yang kira dah lama ber'blog' ni walaupun dia tak mentioned nama sape2 pun.....hehe...anyway aku dapat pelajari sessuatu darii beliau....kerana aku belum letakkan sebarang harapan  pada blog aku walaupun aku ada impian...kerana aku tahu di dunia Bloggers ni ....Aku Masih Belum Penuh Ilmu di Dada...(hehe...ada kene mengena lah jugak dengan tajuk) ...Banyak lagi yang perlu aku pelajari dan aku perlu bertatih walau tiada siapa yang sudi memimpin  sehingga kan terjatuh sekalipun...namun aku tak perlu berlari kerana jika tidak aku akan jatuh kepatahan kaki bertongkatkan besi....biarlah sedikit demi sedikit..semoga direstui...insyallah...



  Wahh...macam besar impian aku ni...hehe tidak salah bermimpi...asalkan ada batasnya....SIAPA SETuJU???? SILA POST COMMENT YERKZ!!!!..(sempat promote lak tu,...adehhh..hehehe)
 Sekian Wassalam......)

*gambar sekadar hiasan sahaja...

3 comments:

  1. adakalanya kita belajar dengan melihat .. dengan mengkaji .. baru kita lakukan .. bantuan dari rakan rakan adalah perlu untuk mengembangkan sayap .. kita tak perlu berasa malu untuk melangkah bersama sama ...

    ReplyDelete
  2. Uik... terernye buat magik..

    ReplyDelete

Categories

blog (37) football (23) wordlesswednesday (17) diary (11) social network (10) art (9) premierleague (9) UEFA CHAMPIONS LEAGUE (8) personal (8) religion (8) Islam (7) funny (7) nasihat/advice (7) poem (7) Chelsea FC (6) doodle (6) agama (5) review (5) Johor Tourism (4) News (4) Ramadhan (4) manchester united (4) share (4) Barcelona (3) Fashion (3) HariRaya Aidilfitri (3) Johor (3) Music (3) author (3) championsleague (3) fakta/auta (3) group (3) quotes (3) sketching (3) Filem (2) Hari Malaysia (2) La Liga (2) Maharaja lawak mega (2) Rock n Roll (2) arsenal (2) blur (2) comedy (2) community (2) horror (2) kisah seram (2) komedi (2) layar perak (2) matchday (2) merdeka parade (2) mystery (2) notes (2) politics (2) question (2) rahsia kesihatan (2) scary (2) sihir (2) skill (2) special tribute (2) teknologi (2) 2012 (1) Cinema (1) Cinta (1) Father (1) Fathers day (1) Food Poisoning (1) Grunge (1) Harimau Malaya (1) Harimau Muda (1) Holiday (1) Kepak (1) Kurt Cobain (1) Love Story (1) Melayu/malay (1) Metal (1) Music History (1) P.ramlee (1) Real Madrid (1) Setempat (1) System Of A Down (1) Tanjung Piai (1) Tourism (1) Tutorial (1) Utusan (1) accessories (1) aneh dan pelik (1) azam baru (1) bed time story (1) bedtime stories (1) business (1) bye 2011 (1) career (1) dakwah (1) david luiz (1) dedication (1) democracy (1) doa (1) entry (1) events (1) facebook (1) fanpage (1) fernando torres (1) google (1) health (1) histeria (1) ilmu hitam (1) jobs (1) kamera (1) kerabat diraja (1) lagenda (1) malay proverb (1) minda separa sedar (1) minyak guna-guna (1) perempuan wanita dan hawa (1) power oil (1) propaganda (1) road to wembley (1) sosial (1) teori konspirasi (1) terrorist (1) ubat (1) watch (1) website (1) women (1) zine (1)

MAHU MENAMBAHKAN PENDAPATAN??? INI RESOLUSINYA...

Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner

Followers