MyDiary:Bila Fikiran Dan Hati Berkecamuk, Semuanya Tak Kena....


"Huh, Wahai sang Hati dan wahai si Fikiran,Apa yang kamu gusarkan dan apa yang kamu endahkan?haish, mengapa kamu berkecamuk sedangkan sepatutnya kamu redha dan sabar,Inikan lagi pula di Ramadhan yang mubarak membawa seribu keberkatan jika kamu bersabar,Kerna itulah yang pelu wahai sang Hati, kerna itulah kamu perlu tenang wahai si Fikiran."


laa.....apa kena dengan aku ni...alahai berkecamuk ke???
apa yang berkecamuk?
biarlah menjadi persoalan buat korang, sebab ini Soal Hati aku(poyos!!!).

Sebenarnya aku cuma nak kongsikan apa yang aku buat kalau aku sedang berduka lara, bosan, menyendiri dsbnya bila EQ(emotion quote) aku drop down...

Ianya lebih kepada hobi aku, dan sebenarnya...eh cam lagu plak cheh!
Dan sebenarnya salah satu perkara yang aku buat tu ialah menconteng,melakar, @ disebut melukis cuma aku xpandai mewarna! 
Ni lah hobi aku yang dah lama aku tak buat sejak tamat zaman persekolahan dulu,
Tiba-tiba je malam tadi aku keje dalam keadaan yang  Berkecamuk rasanya dan secara tak langsung aku cuba menyeimbangkan EQ aku dari tak menjunam terus kerana takut menjadi tekanan perasaan...itu salah satu penyakit hati tu...!!!!

Maka aku menconteng /sketchinglah atas kertas-kertas recycle yang ada....walaupun dah lama tak wat hobi ni namun bila bulan syawal ni terpikir kan zaman kanak-kanak dalam keadaan berkecamuk tu yang terjebak nak Sketching semula tu...walau dah lama pun ada gak la skill tu sikit walaupun da tak seberapa....yang penting kepuasan dan membuatkan EQ aku lebih stabil...:)
 nak tengok??? tapi tak banyak lah sikit je sebab tengah keje kan...dan malu le nak tunjuk tak pe lah korang tengok je lah....:)


konon2 sempena raya la ni....wekkkk!!!

hehe...cam baru balik terawikh je...

haishh...bley ada naga plak...Naga ke ape ni?

transformer baru....hah!! kencing la ...hahaha ntah ,mane nye imaginasi timbul aku nak wat robot plak...


Tu je lah..yang terhasil dari kecamukan yang melanda...tak banyak mende da lame sangat tinggalkan....rindu gak wat mende camni....hehehe!!!
SEKIAN....


6 comments:

  1. terbaik..ko pon pndai sketch gak yer..cunn..jumpe geng!!..salam kenal bro..

    ReplyDelete
  2. en. hawiz....time kaseh le sudi read my post...huhu ingat kan takder yg nak tgk...adehh...hehe :)

    ReplyDelete
  3. hehe..bol;eh tahan gak setching ko...=)

    ReplyDelete
  4. bley sket2....dah bertahun tak wat....skill dah tumpul bro....hehe

    ReplyDelete
  5. hmm.. ok la 2.. meluahkan perasaan melalui sketch..hu3..

    http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Nazira: kadg2 tak dapat gak xpress feeling tu...laen lak jadi hehe

    ReplyDelete

Categories

blog (37) football (23) wordlesswednesday (17) diary (11) social network (10) art (9) premierleague (9) UEFA CHAMPIONS LEAGUE (8) personal (8) religion (8) Islam (7) funny (7) nasihat/advice (7) poem (7) Chelsea FC (6) doodle (6) agama (5) review (5) Johor Tourism (4) News (4) Ramadhan (4) manchester united (4) share (4) Barcelona (3) Fashion (3) HariRaya Aidilfitri (3) Johor (3) Music (3) author (3) championsleague (3) fakta/auta (3) group (3) quotes (3) sketching (3) Filem (2) Hari Malaysia (2) La Liga (2) Maharaja lawak mega (2) Rock n Roll (2) arsenal (2) blur (2) comedy (2) community (2) horror (2) kisah seram (2) komedi (2) layar perak (2) matchday (2) merdeka parade (2) mystery (2) notes (2) politics (2) question (2) rahsia kesihatan (2) scary (2) sihir (2) skill (2) special tribute (2) teknologi (2) 2012 (1) Cinema (1) Cinta (1) Father (1) Fathers day (1) Food Poisoning (1) Grunge (1) Harimau Malaya (1) Harimau Muda (1) Holiday (1) Kepak (1) Kurt Cobain (1) Love Story (1) Melayu/malay (1) Metal (1) Music History (1) P.ramlee (1) Real Madrid (1) Setempat (1) System Of A Down (1) Tanjung Piai (1) Tourism (1) Tutorial (1) Utusan (1) accessories (1) aneh dan pelik (1) azam baru (1) bed time story (1) bedtime stories (1) business (1) bye 2011 (1) career (1) dakwah (1) david luiz (1) dedication (1) democracy (1) doa (1) entry (1) events (1) facebook (1) fanpage (1) fernando torres (1) google (1) health (1) histeria (1) ilmu hitam (1) jobs (1) kamera (1) kerabat diraja (1) lagenda (1) malay proverb (1) minda separa sedar (1) minyak guna-guna (1) perempuan wanita dan hawa (1) power oil (1) propaganda (1) road to wembley (1) sosial (1) teori konspirasi (1) terrorist (1) ubat (1) watch (1) website (1) women (1) zine (1)

MAHU MENAMBAHKAN PENDAPATAN??? INI RESOLUSINYA...

Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner

Followers